Keenetic, Kullanıcılarının %99’unun Çok Mutlu Olduğunu Açıkladı
Keenetic Türkiye ekibi, yaptığı araştırmaya göre Keenetic kullananların %99’unun çok mutlu olduğunu açıkladı.
Konuyla ilgili konuşan Keenetic Türkiye CEO’su Vefa Tarhan şu açıklamalarda bulundu:
“Yaptığımız araştırmalara göre, Keenetic kullananların %99’u ürün deneyiminden çok mutlu. Diğer yine çok önemsediğimiz %1 de ise sorun yok düzeyde yorumsuz memnun veya modem dışı hat problemleri ya da bilgi eksikliğinden kaynaklanmakta. 2024 için de yine ilk hedefimiz mutlu müşteri olacak. Öncelikle Keenetic kullanıcılarına yazılım güncellemeleri ile, yazılım yenilikleriyle aldığım günden daha iyi, Keenetic ile çok mutluydum, daha da mutluyum dedirteceğiz. Bu arada yeni modellerimiz ve genişlettiğimiz ürün yelpazemiz ile premium ürünlerimizi hedef kitlemizle buluşturmaya devam edeceğiz. Abonelik sayılarında da rijit artışlar bekliyoruz. Keenetic akıllı teknolojisi ile büyük bir dönüşüm yapıyor. Yakaladığımız bu ivme ile büyüyoruz ve bu anlamda da piyasada artık Keenetic markası yerleşti, Yeni ve başka iletişim alanlarında da nitelikli ve akıllı çözümler sunmak için hazırız, tüm ürünlerimize güveniyoruz” dedi.
#Keenetic’in Türkiye CEO’su Vefa Tarhan sözlerine şöyle devam etti: “Keenetic cihazları üreticisi, Keenetic, Türkiye pazarına hızlı bir giriş yapmıştı ve büyük bir ivme ile büyümesini sürdürüyor. Piyasada artık yerleşik premium çözümler sunan bir marka haline gelen Keenetic ’in anlamlı büyümesi ve farklı alanlarda yaptığı yatırımların devamı gelecek. Keenetic bir network cihazından çok daha fazlası, kendi işletim sistemi olan çok özel ve #premium bir cihaz. Türkiye pazarında kurduğumuz deneyim merkezimiz ile her yıl için bir önceki yıldan daha fazla mutlu müşteri ve iş ortağı hedefimizi sürdürüyoruz. Keenetic yakaladığı akıllı dönüşüm modeli ile farklı fırsatlar sunuyor.
Teknoloji tüm dünyada giderek dönüşüyor ve ağ ürünleri anlamında da akıllı modeller benimseniyor. Cihazlarınız sadece basit kurular değil, bu cihazları değerli kılan yazılımları düşünün ki; iletişiminizde size video konferanstan oyuna, online eğitimden eğlenceye her alanda internet üzerinden iletişim konforu sunarak akıllıca trafik önceliklendirebiliyor, ebeveyn koruması sağlıyor, zararlı içerikleri filtreliyor, ağınızdaki cihazları koruyor, bir medya sunucusu görevi görerek eğlenceyi evinize getirebiliyor veya dünyaya açabiliyor."
Teknolojik olarak farklı bir vizyon ile marka gelişimine yaklaştıklarını da sözlerine ekleyen Tarhan; “AIOps Teknolojilerine doğru evirildikleri gerçeğinin kaçınılmaz olduğunu dile getirirken; Gerek Servis sağlayıcıları ve çok şubeli operasyonlar , gerekse onlarca internete bağlanan cihazla bilişim merkezlerine dönüştüğü evlerimizdeki bireysel kullanıcılar için AIOps, büyük veri ve makine öğrenimi temelinde otomasyon, tahmine dayalı analitik ve kök neden analizi yoluyla ağ operasyonlarının yönetimini basitleştiriyor, Keenetic bulut mimarisi mobil uygulama entegrasyonları ile hem bireyde hem kurumlarda büyük avantaj sağlıyor, kullanıcıların operasyonlarını optimize etmeleri için en gerekli ve pratik etmenlerden biri. #Yeni Nesil NaaS yani hizmet olarak ağ servisleri kendi içinde bir dönüşüme girerek yine farklı bir şekilde hayatımızda olmaya devam edecek." dedi.